«С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті» коммерциялық емес акционерлік қоғамы бос лауазымға кандидаттарды іздеу туралы хабарлайды
Лауазымның атауы: Омбудсмен
Жалақы: 450 000 теңге
Омбудсмен қызметінің лауазымдық міндеттері:
1.»ҚазҰМУ» КЕАҚ органдарының, лауазымды адамдары мен қызметкерлерінің іскерлік әдеп кодексін сақтауы және оның ережелерін түсіндіру жөніндегі міндеттерді орындау үшін Омбудсмен келесі функцияларды орындайды:
1) барлық қызметкерлерді іскерлік этика, Омбудсменнің рөлі және омбудсменге жүгінуге болатын жағдайлар/жағдайлар, сондай-ақ омбудсменге құпия/жасырын жүгіну мүмкіндігі туралы тоқсан сайын хабардар ету;
2) «ҚазҰМУ» КЕАҚ органдары мен лауазымды адамдарының Іскерлік әдеп кодексін және оны іске асыруға бағытталған «ҚазҰМУ» КЕАҚ ішкі құжаттарын орындауына, сақтауына мониторинг жүргізу;
3) «ҚазҰМУ» КЕАҚ лауазымды тұлғалары мен қызметкерлеріне «ҚазҰМУ» КЕАҚ Іскерлік әдеп кодексінің талаптарына байланысты мәселелер бойынша, оның ішінде оқыту семинарлары мен тренингтерін ұйымдастыру арқылы түсініктемелер беру және ұйымдастыру;
4) «ҚазҰМУ» КЕАҚ органдары мен лауазымды адамдарын «ҚазҰМУ» КЕАҚ-да анықталған Іскерлік әдеп саласындағы бұзушылықтар туралы хабардар ету;
5) Іскерлік әдеп кодексін және оны іске асыруға бағытталған «ҚазҰМУ» КЕАҚ ішкі құжаттарын әзірлеуге және мерзімді қайта қарауға қатысу;
6) Қазақстан Республикасында, шетелде іскерлік этика саласындағы қолданыстағы практиканың, үрдістердің, даму перспективаларының мониторингі мен талдауы және «ҚазҰМУ»КЕАҚ құрылымдық бөлімшелерінің басшыларына, лауазымды тұлғалары мен органдарына тиісті талдамалық анықтамалар, Ақпарат, ұсынымдар беру;
7) Іскерлік әдеп кодексінің ережелерін және оны іске асыруға бағытталған «ҚазҰМУ» КЕАҚ ішкі құжаттарын білуін тұрақты тексеру;
8) «ҚазҰМУ» КЕАҚ қызметкерлерінің іскерлік әдеп кодексінің талаптарымен, оның ішінде ол өзгертілген немесе толықтырылған жағдайда танысу парақтарын жинауды қамтамасыз ету;
9) «ҚазҰМУ» КЕАҚ Іскерлік әдеп кодексінің және ішкі құжаттардың сақталуы туралы есептілікті қалыптастыру, оны іске асыруға, талдау жүргізуге және органдарға, лауазымды адамдар мен қызметкерлерге ішкі құжаттардың бұзылуын болғызбау және беделді тәуекелдерді төмендету жөніндегі қажетті шаралар туралы ұсынымдар беруге бағытталған.
2. «ҚазҰМУ» КЕАҚ органдары мен лауазымды тұлғаларына «ҚазҰМУ» КЕАҚ-дағы заңсыз/дұрыс емес әрекеттер туралы хабарламалармен жұмыс істеуде көмек көрсету жөніндегі міндеттерді орындау үшін Омбудсмен келесі функцияларды орындайды:
1) «ҚазҰМУ» КЕАҚ – да алаяқтықтың, теріс пайдаланудың және басқа да заңға қайшы әрекеттердің ықтимал немесе белгілі фактілері туралы ақпаратпен жұмыс туралы ішкі құжаттарды әзірлеуге және мерзімді қайта қарауға қатысу (бұдан әрі-Ақпарат);
2) омбудсменге келіп түскен ақпаратты тіркеу және сақтау, ақпаратты өз бетінше қарау мүмкін болмаған кезде ақпаратты қарау үшін уәкілетті адамды айқындау, ақпаратты қарау және оған жауап беру процесін үйлестіру, уәкілетті органдар мен лауазымды адамдарға ақпаратты қарауға жәрдемдесу, оның ішінде «ҚазҰМУ» КЕАҚ ішкі құжаттарында айқындалған тәртіппен қызметтік құжаттарға қатысу тиісті шешімдер жобаларын дайындауда және тергеуде, ақпаратты қарау нәтижелері бойынша органдар мен лауазымды тұлғаларға талдау жүргізу және есептер мен ұсынымдар беру;
3) уәкілетті органдардың және лауазымды адамдардың ақпаратпен жұмыс істеу туралы ішкі құжаттардың орындалуына, сақталуына мониторинг жүргізу;
4) лауазымды адамдар мен қызметкерлерге ақпаратпен жұмыс істеу, қызметтік тергеп-тексерулерді ұйымдастыру және жүргізу, оның ішінде оқыту семинарлары мен тренингтерін ұйымдастыру арқылы ішкі құжаттардың ережелері бойынша түсініктемелер беру және ұйымдастыру;
5) Қазақстан Республикасында, шетелде ақпаратпен жұмыс саласындағы қолданыстағы практиканың, үрдістердің, даму перспективаларының мониторингі мен талдауы және «ҚазҰМУ»КЕАҚ құрылымдық бөлімшелерінің басшыларына, лауазымды тұлғалары мен органдарына тиісті талдамалық анықтамалар, Ақпарат, ұсынымдар беру;
6) «ҚазҰМУ» КЕАҚ қызметкерлерінің хабарламалармен жұмыс істеу туралы ішкі құжаттардың талаптарымен танысу парақтарын жинауды қамтамасыз ету.
3.Органдар мен лауазымды тұлғаларға корпоративтік жанжалдар мен мүдделер қақтығыстарының алдын алуға немесе реттеуге жәрдемдесу жөніндегі міндеттерді орындау үшін Омбудсмен келесі функцияларды орындайды:
1) «ҚазҰМУ» КЕАҚ корпоративтік жанжалдар мен мүдделер қақтығысы туралы ішкі құжаттарды (бұдан әрі – жанжалдар) әзірлеуге және мерзімді қайта қарауға қатысу;
2) омбудсменге келіп түскен жанжал туралы ақпаратты тіркеу және сақтау, жанжалды реттеу жөніндегі шараларды өз бетінше қабылдау мүмкін болмаған кезде жанжалдарды реттеу үшін уәкілетті адамды айқындау, жанжалдарды реттеу процесін үйлестіру ,жанжалдарды реттеуде «ҚазҰМУ» КЕАҚ органдары мен лауазымды тұлғаларына жәрдем көрсету, оның ішінде қызметтік тергеулерге және тиісті шешімдер жобаларын дайындауға қатысу. «ҚазҰМУ» КЕАҚ ішіндегі дауларды, сондай-ақ «ҚазҰМУ» КЕАҚ-ның үшінші тұлғалармен дауларын шешу кезінде медиатор рөліне қатысу, жанжалдардың туындау тәуекелдерін төмендету жөніндегі қажетті шаралар туралы «ҚазҰМУ» КЕАҚ органдары мен лауазымды тұлғаларына талдау жүргізу және есептер мен ұсынымдар беру;
3)»ҚазҰМУ» КЕАҚ тиісті органдары мен лауазымды адамдарының ықтимал және нақты қақтығыстары туралы хабардар ету;
4) органдар мен лауазымды адамдардың жанжалдарды болғызбау және реттеу туралы ішкі құжаттардың орындалуына, сақталуына мониторинг жүргізу;
5) «ҚазҰМУ» КЕАҚ лауазымды тұлғалары мен қызметкерлеріне жанжалдардың алдын алу және реттеу туралы ішкі құжаттардың ережелері бойынша, медиация бойынша, оның ішінде оқыту семинарлары мен тренингтерін ұйымдастыру арқылы түсініктемелер беру және ұйымдастыру;
6) Қазақстан Республикасында, шетелде жанжалдардың алдын алу және реттеу саласындағы қолданыстағы практиканың, үрдістердің, даму перспективаларының мониторингі мен талдауы және «ҚазҰМУ»КЕАҚ құрылымдық бөлімшелерінің басшыларына, лауазымды тұлғалары мен органдарына тиісті талдамалық анықтамалар, Ақпарат, ұсынымдар беру;
7) жанжалдардың алдын алу және реттеу тетігін енгізуді қамтамасыз ету;
8) «ҚазҰМУ» КЕАҚ қызметкерлерінің жанжалдарды болдырмау және реттеу туралы ішкі құжаттардың талаптарымен танысу парақтарын жинауды қамтамасыз ету.
Омбудсмен лауазымына қойылатын біліктілік талаптары:
1) Жоғары білімнің, жақсырақ заңгерлік білімнің болуы;
2) Кемінде 10 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы, оның ішінде еңбек қатынастары саласында немесе басшы лауазымда – кемінде екі жыл практикалық тәжірибесінің болуы;
3) Соттылықтың болмауы;
4) Мінсіз іскерлік беделдің, жоғары беделдің, сондай-ақ адалдық, табандылық, коммуникабельділік, жауапкершілік, сондай-ақ бейтарап шешімдер қабылдау қабілеті сияқты жеке қасиеттердің болуы;
5) Ұйымдастырушылық және талдамалық қабілеттері мен дағдыларының болуы.
Түйіндемелер хабарландыру жарияланған күннен бастап 30 күнтізбелік күн ішінде келесі мекен-жай бойынша қабылданады: Алматы қаласы, Төле би к-сі, 94, 1 ғимарат, 104 кабинет, Персоналды дамыту басқармасы немесе [email protected], [email protected] электрондық пошта арқылы.
Анықтама үшін телефон: 3387080 ішкі. 7080, 7023.