ХАЛЫҚАРАЛЫҚ БІЛІМ КҮНІНЕ АРНАЛҒАН СЕМИНАР
БҰҰ Бас Ассамблеясы өзінің 2018 жылғы 3 желтоқсандағы қарарымен 24 қаңтарды бейбітшілік пен дамуға қол жеткізудегі рөлін мойындай отырып, Халықаралық білім күні деп жариялады.
Қарарда тұрақты дамуға қол жеткізу үшін білім берудің маңыздылығы мойындалады және білім беру жеке өнімділікті арттырып, экономикалық өсу әлеуетін арттыра алатыны, кедейлік пен ашаршылықты жоюға ықпал ететіні, денсаулық пен гендерлік теңдікке жәрдемдесетіні атап көрсетіледі. Орнықты дамудың 17 мақсатының ішінде БҰҰ денсаулық сақтау және білім берумен байланысты мақсаттарды атап көрсетеді: «Жақсы денсаулық және әл-ауқат» және «Сапалы білім беру».
24 ақпанда С.Д.Асфендияров атындағы ҚазҰМУ Фармация мектебі Халықаралық конференция күніне арналған «Білім берудегі менеджмент: медициналық білім беру саласындағы саясат» атты семинар өткізді. Семинар офлайн және онлайн форматтарда өтті.
Семинар тақырыбында Фармация мектебі деканының орынбасары, медицина ғылымдарының кандидаты Жағипарова Жанар Амангелдіқызы және патологиялық физиология кафедрасының оқытушысы, үлкен клиникалық тәжірибесі бар аллерголог-иммунолог Байдилов Арман Қанатұлы сөз сөйледі.
Әлемдiк практика бiлiм беру сапасын арттырудың неғұрлым тиiмдi тәсiлi бiлiм беру сапасының барлық процестерiн жанама реттеу болып табылатынын көрсетедi. Медициналық ЖОО-лардың қызметін жетілдірудің ерекше маңызы бар, өйткені:
– жақсы дайындалған денсаулық сақтау мамандары қоғамдағы өмір;
– сапалы медициналық білім беруде негізгі рөл атқарады.
– денсаулығын қамтамасыз ету жөніндегі жұмыстарды.
– жоғары білікті көмек көрсетуге міндетті.
ЖОО-да оқытудың инновациялық әдістерінің рөлі де артуда:
-
онлайн-платформалар – оқытуға арналған цифрлық ресурстар оқу материалдарына, бейнолекцияларға және виртуалды зертханаларға қол жеткізу;
- виртуалды шындық – нақты медициналық жағдайлардың имитациясы, студенттерге қауiпсiз және бақыланатын ортада;
- жасанды интеллект – зияткерлік жүйелерді оқыту процесін оңтайландыратын диагностика, емдеу және оқыту.
Білім беру процесі ғылым мен практиканың:
– клиникалық практикалар: студенттер нақты практикадан өтеді практикалық дағдыларды ала отырып, медициналық мекемелерде);
– ғылыми зерттеулер: студенттер ғылыми зерттеулерге деректерді талдау және зерттеулер жүргізу дағдылары (дипломдық жобалар, үйірмелердің ғылыми жұмыстары);
– оқу бағдарламалары: оқу бағдарламаларына өзекті ғылыми деректер және клиникалық жағдайлар.
Баяндамаларды талқылауға Фармация мектебінің оқытушылары қатысты. Фармация мектебі мен кафедралардың жетістіктерін, жоспарларын, жұмыс аспектілерін декан, профессор З.Б. Сәкіпова, фармацевтикалық өндіріс технологиясы кафедрасының меңгерушісі, профессор Г.О.
Университеттің проректоры Жанна Амантайқызы Қалматаева семинар жұмысын қорытындылай келе, медициналық білім – халықтың денсаулығын қамтамасыз етудің негізгі факторы екенін атап өтті. Инновацияларды енгізу, ғылыми қызметті дамыту және халықаралық ынтымақтастық – медициналық білім беруді дамыту мен жетілдірудің негізгі бағыттары.
ч