ЗАМАНАУИ ПЕДАГОГТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АКАДЕМИЯЛЫҚ ҰТҚЫРЛЫҚТЫҢ РӨЛІ
Академиялық ұтқырлық білім беруді әлемдік қоғамдастыққа біріктірудің негізгі элементі болып табылады, бұл ұлттық білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді. Университеттер үшін бұл білім беру бағдарламаларының тартымдылығы мен сапасының көрсеткіші. Жаһандану жағдайында академиялық ұтқырлыққа деген қызығушылық артып, білім беру саласындағы ғалымдардың да, профессорлық-оқытушылар құрамының да назарын аударуда. 2024 жылғы 13-17 мамыр аралығында академиялық ұтқырлық бойынша химия кафедрасына және фармацевтикалық және токсикологиялық химия, фармакогнозия және ботаника кафедрасына Өзбекстан, Ташкент қаласының Ташкент фармацевтикалық институтының токсикологиялық химия кафедрасының профессоры З.А. Юлдашев пен доцент М.И. Нурматова, сондай-ақ органикалық синтез кафедрасының доценттері Ф.А. Пулатова, Д.А. Эргашева және Н.К. Чинибекова келді. С.Д. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті және Ташкент фармацевтикалық институты арқасындағы қол қойылған меморандумның арқасында оқытушылар Кагазбекова Г.А., Талипбекова А.Ж., Ерлан Г.Е., Алдибекова Г.А., Куксина И.А., Оспанова С.И., Н.А. Рахимовамен бірге «Фармация» және «Фармацевтикалық өндіріс технологиясы» мамандықтарының 2 және 3 курс студенттері үшін интеграциялық практикалық сабақтар өткізді.
Қазақстанның Еуропалық білім беру кеңістігіне қосылуымен мемлекеттің қолдауымен отандық университеттердің студенттері мен оқытушыларының академиялық ұтқырлығы белсенді дамуда. Көптеген оқу орындарында шетелдік тәжірибеге сүйене отырып және қазақстандық білім беру жүйесінің ерекшеліктерін ескере отырып, еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті мамандарды даярлау мақсатында халықаралық білім беру бағдарламалары мен жобалары әзірленуде.
Студенттер мен оқытушылардың академиялық ұтқырлығын дамыту халықаралық кадрлар даярлауды қолдаудың маңызды құралы болып табылады. Бұл студенттерге, оқытушыларға және университеттердің әкімшілік қызметкерлеріне тәжірибе алмасу, өз университеттерінде болмауы мүмкін мүмкіндіктерге қол жеткізу, ұлттық шекараларды еңсеру және жалпыеуропалық перспективаны алу мақсатында басқа білім беру мекемелеріне баруға мүмкіндік береді. Бір апта ішінде профессор Юлдашев З.А. және Нурматова М.И. «Кетамин мысалында табиғи және синтетикалық анальгетиктердің есірткі құралдарын талдау» тақырыбында шеберлік сабағын өткізді. ТашФарМИ «Органикалық синтез» кафедрасының доценттері Ф.А. Пулатова, Д.А. Эргашева және Н.К. Чинибекова сәйкесінше «Гидрокси қышқылдары», «Дисахаридтер» және «Хош иісті заттардың синтезі» тақырыптарында шеберлік сыныптарын өткізді. Бұл тақырыптар қатысушылардың практикалық сабақтардың ақпараттылығына ғана емес, оларды ұсыну мен оқыту әдістеріне де ерекше қызығушылығын тудырды. Бірлескен жұмыс барысында оқытушылар студенттердің топтық жұмысын дамытудың ерекше динамикасын, олардың қалыптасу алгоритмін және жұмыста тиімділікке жету жолдарын атап өтті. Органикалық химия салаларын зерттеуде көптеген пікірлер болды. Сондай-ақ, оқытушылар бірлесіп жұмыс істеген кезде жеке қатысушылардың үлесі мен топтың жалпы жұмысының тиімділігі арасындағы тікелей байланысты анықтады: әр қатысушының топ жұмысына жеке үлесі неғұрлым жақсы болса, соғұрлым ол жақсы жұмыс істейді. Бұл тұжырымдар Манфред Геллерт пен Клаус Новак сияқты ғалымдардың зерттеулеріне сәйкес келеді.
Химия кафедрасының және фармацевтикалық және токсикологиялық химия, фармакогнозия және ботаника кафедрасының қызметкерлері С.Д. Асфендияров атындағы ҚазҰМУ және ТашФарМИ Ректораттарына, атап айтқанда ректорлар М.Е. Шоранов пен К.С. Ризаевқа, проректорлар Ж.А. Калматаева мен У.М. Датхаевқа, ТашФарМИ проректоры З.У. Маматкуловқа, «Фармация мектебінің» деканы З.Б.Сакиповаға және ТашФарМИ білім сапасын бақылау бөлімінің Бастығы Д.К. Худойкуловаға, кафедралар меңгерушілері Мырзақожа Д.А. және А.Л. Ахеловаға ТашФарМИ ПОҚ шақырғаны үшін., біліктілікті арттыру және тәжірибе алмасу мүмкіндігі үшін ерекше алғыстарын білдіреді.